Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

Etiketler

Annem Teyzem Sexs Hikayesi Kocam Sikemiyor Blogger Amcam Beni Sikti Porno Hikaye Yengesin Tarlada Mesaj Yapip Siken Kayin Hikayeler Koca Göt Sikiş Izle Xxhemşireler Youtube Yasaklı Tecavüzlü Filmler Izleme Www.rustavi.porno.sex.com Götünü Siktiren Telnolari Konulu Eski Porno Filmleri Seks Hikayeleri Facebook Mobil Porno Hikayesi Baldızımı Siktim Tarsus Genckızlar Pornıhikayeleri Kocaman Yarakvar Ensest Ilişki Abla Baba Hikaye üvey Annesiyle Sks Pornblogspot Götten Giren Hikayesi Kayınpederım Sex Hıkayelerı Babasına Am Veren Kız Hikayesi Bayanlarin Seksi Etekli Esarpli Fotolari Indir Rus Oğlan Annesini Sikiyor Yengesinisikinadam Yaslı Adamlar Kûcük ögrencıler Sikis Yenge Karisik Sex Hikayeleri Başı örtülü Porno Fadime Siktiren Liseli Sex Video Izle Baba Kız Sikiş Videoları şişman Abi Karısı Ensest Hikayeler Komşunun Kızını Ayarlayıp Sikme Hikayeleri Gotum Yirtilacakti Seks Hikayeeri Mynet üyeliksiz Erotik Hikayeler Azgin Anne Ogluyla Sex Hikayesi Salvarliyengem Hikaye Oku Ablasını Siken Seks Hikayesi Halami Santajla Becerdim Pormo Hikayeler Eşekle Gelin Kaynana Erotik Hikayesi Enses Porno Hikayesi Abi Bacı En Ilginc Ensest Hikayeler Yiyeni Sikis Karısını Siktirenlerin Hikayesi Sikiş Abla Hikaye Tangalı Got Resımlerı Sex Arab Resimleri Sekshikayesi66 Zevkli Sex Hikaye Blogger Yengesiyle Sikişen Cocugun Hikayesi Sekwapxxxxx Kaynana Damat şikiş Nijerya Seks Filimi Cocuklarim Icin Sikistim Hikayesi Teyze Enest Hi Atla Ve Köpekle Sex Amçasının Kızını Siken Yegen Porno Gayların Hikayeleri Sikiselim Am Fotolu Hikaye Abi Kardes Porno Hikayeleri Amdan Sikiş Blog Resim Hikaye Amim Kasiniyodu Kayinbabam Hikaye Annem Le Sikişiri Ken Osurtum Hikaye Oku Dul Aracta Siktim Kucuk Boylu Cuce Sisman Zenci Seks Hikayeleri Iriyaşlı Porno Gotunun Delıgınde Kıl Olan Kadınların Fotoları Porn Indi Açılan Qız Amcığı Qanlı Yenge Lezbiyen Abim Beni Sikiyor Seks Hikaye Sex Ensest Aile Hikaye Sikişen Dullar Oku Am Sikme Yalama Otostop Yapan Hatunun Seks öyküleri Ve Hika Yeleri Giyinsene Hemşire Pornosu Amcam Kizligimi Bozdu Am Gòt Sikis Resimleri Ailede Ensest Girişim Kızını Zorla Siktirenler Porno Sex Baba Küçük Kızı Sikme Hikayeleri Sibelkekiligot Türk Porno üvey Kızını Siken Yeyen Hala Göte Kolsokma Hikayesi Baldızla Bacanak Porno Izle Cepteamresimleri Hülya Koçyiğit Sex Kaseti Yengemin Kilotu Eski Karımı Götten Siktim Ensespornohikaye Ensest Hikayeler Oku Damadim Temizlikçi Evde Sex Yapıyor Dayimin Baldizini Siktim 31sexhikayeblogspot Abimle Ahirda Sex Yeni Sikiş Hikayesi Dar.donlu.sexsi.karılar Alman Filmleri Izle Bedava Karimla Sex Hikayem öz Kardeşim Beni Sikti

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Aile Dosduma Sikdirdim
|Selam arakadaslar ben selin 25 yasinda evli ve bir cocuk annesiyim, ben hollandanin Almelo sehrinden katiliyorum ve yasadigim gercek anilari sizinle paslakmak isdedim. Bundan 1 ay onceye kadar sizlere es degisimi clubunde yasadiklarimi anlatmisdim. Benim esim sekse cok dusgun bir insan ama ben onun kadari degilim cunku esim beni tatmin edemiyor ve parcalarcasina sikiyor beni hertarafimi acitiyor onun icinde ben sexden uzak kaliyorum. Bizim bir aile dostumuz var mahmut isminde esinden ayrilmis birisi, devamli bize gelir gider, cana yakin bir insan ama cana yakin oldugu kadarda azgin birisi ne
Sopasik
Merhaba arkadaşlar şimdi size adımın nerden armağan kaldığını anlatacağım sülalede herkes benim sikimin büyük olduğunu bilir askere gitmeden önce lakabım arkadaşlar arasında bile devyaraktı. Kolay değil 24 cm ve kalın bi sike sahip olmak. Amcamın kızını nasıl siktiğimi anlatmıştım size. 24 yaşındayım 2002 yılında askere gittim yılında askere gittim. İlk kontrolde herif sikime elleyemediğinden çubukla dokundu. Nese acemi birliğinde kadın subay kontrol ederken bune lan diee bi tokat attı. Hepsinden kurtuldum ve usta birliğine gittim jandarma karakolunda yazıcı oldum erkekler bilir yazıcı demek b
Hepsini Sıradan
iki teyze kızı merih ve pervin her sabah erken saatlerdeçalıştıkları kuaföre gitmek için dolu minübüslerde işe gidiyorlardı, bir akşamsaati kuaförlerinin önüne gelerek hadi sizi eve bırakayım dedim onlarıneniştesiydim. sevinerek her ikiside ön koltuğa oturdu elim vitese gittiğindemerih in parmakları elimi sarıyordu pervin ise merihin arkasında sarıldığı eliile saçlarımı elliyordu. sabahları onları işe bırakmayı teklif ettim deli gibisevindiler. onüç kilometrelik yolda iki çıtır ile yolcuyuk yapmak şeytanifikirlere sebebiyet veriyordu çünkü kızlar çok fettan dı . ertesi sabah onlarıdurakta bekl
Sekreterim Benim
Slm dostlar ben 40 yaşlarında serbest meslekle iştigal eden bir erkegim herkesin başından bazı olayların veya hadiselerin geçtigi gibi benimkindende bazı olaylar geçmiştir bir tanesini sizinle paylaşmak istiyorum ne dersiniz büromda otururken kapıyı genç ve güzel bır kız açtı iyi günler dedikten sonra kendinin iş aradıgını söyledi bende işçi aramadıgımısöyledimsede, çok zor durumda oldugunu söyleyince ,karnın açmı dedim sabah kahvaltısıyla duruyorum dedi saate baktım saat ögleden sonra 15 di yani 3 tü.bu kızcagıza yemek söyledim çok acıkmış güzel bir karnını doyurdum yarın işe gel başla de
Dayımın Kızı
Merhaba arkadaşlar size bundan 4 ay sonra geçen bir hikayemi anlatmak istiyorum.ben dayımın kızını çok sıkmek istıyordum ama bı turlu fırsatım olmuyordu bir gun dayımın evındeyken dayımın karısı bana yukarı çıkıp elbiseleri getırmemı soyledı bende ytukarı çıktım odaya gırdım bı de ne goreyım dayımın kızı banyosunu yapmuş gıyınıyordubenı gorunce tabıbirden havluyu uzerıne aldı ve dışarı çıkmamı soyledı ben kusura bakma deyıp dışarı çıkarmış gıbı yapıp dolabın arkasına saklandım oda bırden bıre kendı kendıne konusmaya başladı keşke feridi kovmasaydım içimi rahatlasaydım dediği anda bırden onun u
O Ne Amdı Öle
Mrb bn 18 yaşında bir lise örencisiyim. nilcan adında bir sevgilim war. ama onu bir görseniz offf sikinizin suyu akarrr.nese bn hikayeyi anlatim:bir gün çarşıda dolaşırken , önümüzden bir kız geçerken birden eteği açıldı.altında külot yoktu bn o ara kızı sikme vaktimin geldiğini anladım.we onu kenara çekip seni sikmek istiyorum dedim.kız mırın kırın etti önce .sonra tmm dedi.eczaneye gidip prezarvatif altık. şansımıza oo gece ew boştu(bizim). evwe gitik içeri girer girmez bn azdım.kız arkadaşımın hemen amını yalamaya başladım.oda yarramı tuttu amı alev gibi yanıyordu sanki.ona soyunmasını iste
Ezdim Zavallıyı
Meraba arkadaşlar ben 27 yaşında 1.73 boyunda 60 kilo ayak bakımına ve ayakkabı seçimine çok önem veren bir bayanım küçük yaştan beri insanlara ayaklarımı yalatmak yada onları ayklarımın altında ezmek çok hoşuma gider.neyse gene sevgilimden yeni ayrıldıgım bir dönemde bi kafede oturmuş çay içiyordum baktım 18-19 yaşlarında bi çocuk benim ayaklarıma aç aç bakıyo onun baktığını bildiğim için ayağımı yavaş yavaş sallamaya başladım(bu arada ayağımda siyah topuklu çizme var)baktım önümden bir böcek geçmekte dedim kızım bu fırsat kaçmaz hemen sol ayağımı kaldırdım ve yavaş hareketlerle böceği ezdim
Annemi Bende Siktim -1-
Annemi Bende Siktim -1- Merhaba ben Sezer,hemen başlıyorum çünkü birazdan annemi sikeceğiz.Babam,annem ve ben otobüsle Uşaktaki amcamlara gidiyorduk.Gece yolculuğu yapacaktık.Otobüse bindik ve yola çıktık hava iyice karardı.Annem babamla bende hemen yanlarındaki koltuktaydım.Babma da kıpırdanmalar farkettim onlara doğru biraz daha dikkatli bakınca gözlerim faltaşı gibi açıldı.Babam annemin eteğinin altına elini sokmuş ve ileri geri itiyordu.Yani babam annemin amına elini sokmuş sokup çıkarıyordu.biraz sonra annemde hareketler biraz farklılaştı,sanki baktığımı görmüştü amını biraz daha b
Olgun Hanimla Olmak Baska
Olgun Hanımla Olmak Başka Mrb ismim erkan istanbuldayım başımdan geçen yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istedim.Bu sayfayı icat edenlere teşekkür ederim.Bir hafta sonu taksimde gezerken güzel bir mekana girdim amacım karnımı doyurmaktı siparişimi verdikten sonra bir bira istedim biramı yudumlarken karşı masda oturan bir çifte gözüm takıldı aaaadam 50 yaşlarında kadında 40 yaşlarında bir çifti bana bakarak gülümsüyorlardı.ben yemeğimi yerken adam masadan kalktı kalkerkende bana bayanı göstererek işaret yaptı.kadın oldukça bakımlı üstünde siyah bir mini etek ve üstünde badisi vardı
AYSUYU ARABAMDA
Öncelikle herkese slm bu anlatacağım olay bodrumda yaşandı temmuzun ilk haftassıydı ben size 04.09.2006 da yazıyorum ailem varlıklı ve edirnede yaşıyorum 17 yaşındayım ve yakışıklıyım en azından kızlar öyle diyo bi gün siteye yeni bi taşınmıştı adı aysu o da 17 yaşında ama görseniz çok cici çok sevimli ve harika vücüdu vardı ama sikmeye kıyamazsınız o derece güzel neyse ben ne yapıp edip bunla tanışmalıydım bi gün herkes denize gitti ben evde kaldım sitenin havuzu var bi baktım bu orda hemen yanına gittim ben başladım iltifatlara o da bu arada hep gülüyodu benden hoşlandın galiba demez mi ben
Bekaretim Bir Köpeğin
Ben erkeklerle ile arası pek iyi olmayan bir kadınım aslında çok güzel bir vücudum var ve hiç bir erkek karşı koyamaz fakat yüz olarak o kadar güzel olamdığım için bir erkek arkadaşım olmadı şu an 32 yaşındayım ve hiç bir erkeğin siki amıma girmedi. anlatacağım olay 7-8 ay önce gerçekleşti. durumum böyle olduğundan canım çok sılılıyordu ben de ihtiyaçlarımı porno film ve dergilerden azıp masturbasyon yaparak geçiriyordum.ama kızlığımı muhafaza etmiştim. aynı zaman da fazla arkadaşımda yoktu ve canım çok sıkılıyordu. yanlızlığımı gidermek içibir köpek almaya karar verdim fakat aklımda böyle bir
Çifte Baldız Banyoda Seks
Çifte Baldız Banyoda Seks Selam hikayeciler bu anlatacağım olay geçen yaz geçti başımdan iki senedir evliyim iki tane de bekar afet baldızlarım var evlendiğim günden beri hep aklımdalar ben kırsal kesimde bir göl kenerında oturuyorum yazın baldızlar bize tatile geldiğinde bir şeyler olacağı aklıma gelmemişti ama olan oldu neyse lafı uzatmayalım biz tabi kırsal kesim sürekli tarla bahçe işi falan tabi baldızları da götürüyoruz haliyle akşamları da erken gelip doğru göle yüzmeye bizim baldızlar yüzmede bilmiyor kenarda şıpıldayıp duruyolar Bende tabi açıkta gelmek istiyolar tabi korkuya ge
türbanlı karım
selam ben murat(tabiki takma isimler kullanacağım)ben 35 karım ise 30 yaşında size anlatacağım bu anımyaklaşık 1 ay önce başımızdan geçti biz 10 yıllık evli çiftiz karım canan 3 yıldır bir şirkette çaycılık yapıyor aslında ben çalışmasını istememiştim ama geçim zorluğu benim eskiden beri karımı bir başkasıyla seks yaparken düşünmek beni hep heycanlandırırdı ilk önceleri bunu kendime bile itiraf edemiyordum daha sonra kabullebdim sonraları karımla sevişirken onu başkalarıyla hayal ederek boşalırdım sonrada hem kendime kızardım hemde utanırdım daha sonraları ise artık ne pişman oluyordum nede ke
AMCA KIZINI
merhaba ben Çağlar,19 yaşındayım,amcamın kızı Dilek 17 yaşında çok tatlı bir orospu...Dilek sürekli bize gelir derslerinde ono yardımcı olmamıisterdi, bende ona yardımcı olurdum. Sonrada bana teşekkür edercesine benimle oynaşırdı, bende dayanamayıp benimkini sürterdim, hertarafını okşardım...4 ay önce yine 1 yaşındaki kardeşiyle yanıma geldi. Evde annemde vardı, neyse biz ders çalışmaya başlayınca annem Halamlara gitti. Yarım saat sonra Dilekte dersinin az olduğunu söyleyip kitapları topladı Küçük kardeşi uyuyordu ve orospu yeğenim yine beni azdırmaya başladı.Artık dayanacak gücüm kalmamıştı,
Beline Kadar Sıyrılmış Kilodu
Beline Kadar Sıyrılmış Kilodu Merhaba arkadaslar. Bazı hikayeler sizinde tahmin ettiğiniz gibi geçek dışı izlenmimi verebiliyor insanlara. Ama bu Okuyacağınız uzun yıllar önce yaşanmış ama benim unutamadığım belkide bir çoğunuzu yaşayıp unutamadığı hikayelerin benzeri. Uzun zamandan beri samimi arkadaşım Atilla"nın kardeşinin bana olan ilgisinin farkındaydım. Farkındaydım ama çevremizde yanlış anlaşılır kaygısı ve arkadaşımında kardesi olması sebebi ile çiğdeme gerekli ilgiyi gösteremiyordum. Çiğdem ise ilgisini her yanlız kaldığımız fırsatta bana gösteriyordu. Bu ya firikikçvererek, ya
KARIMIN AKRABASI BELKIS
ABLA selam size anlatacağım bu hikayede herhangi bir yalan yoktur. yaşım 30 bu olayı geçen sene belkız ablanın almanyadan yaz tatili için yurda dönmesi ile başladı. belkız ablayı karşılamak  için eşimle beraber atatürk havalimanına gittik. bir kaç saat sonra uçak havalimanına indi. bu arada belkız eşimin dayısının oğlunun karısı belkız abla bizi karşısında görünce çok sevindi. bu arada belkız abla 40 yaşında 1.65 boyunda 120 kilo ağırlığında toplu birisi yalnız  seksi bir kadın  istanbuldan bursa ya evimize geldiğimizde saat hayli geç olmuştu ben uyuyacağımı söyleyim. yatak
Buharlı Camdan Onu Gördüm
Selam yakışıklılar size başımdan geçen hikayemi anlatacam... dişrısı buz gibi havada evimin camı oldukça buharlanmıştı evde kimse yok ben yanlızlıktan çıldırmak üzere idim ve o an camın kenarına gidip dışarıyı seyrediyordum..ve onu yani sahibim olacak erkeyi görmüştüm. onunla iyi vakit geçirir ve o garibi biraz ısıtır diyerek içeri çağıdım çok memnun kalmıştı.derken pardüsösünü alıp askıdan asınca bana tşk etti.tabi çay kahve sikisderken bununla koyu bir sohbete daldık ben tabi buna evin falan yokmu diye soraken gözüm onun o kocaman yarrağında idi tabi oda gözlerini benden hiç alamıyor sürekl
18`lik Kardeşim Ve Ben...
18`lik Kardeşim ve Ben Merhabalar ben izmirden onur, 19 yaşındayım.ve benim 18 yaşında balık etli güzel lolita bir kardeşim var.adı yasemin önceleri onunla ensest hiç düşünmüyordum.ensest olaylarında öyle kolay kolay olmayacağını bildiğim için burdaki bazı hikayelere inanmıyorum. ve bu olay tamamen gerçektir.bütün ayrıntısına kadar. yanlız isimler diilll :-))) ensest olay zaman ister ve yavaş yavaş gelişir. neyse annemler bi gün cenaze dolayısıyla konya ya gittiler.ben kardeşimle yanlız kalacaktım.bu bende birden bi haraketlenme yaptı.2 gün yaseminle yanlız kalacaktık. annemler sa
Teyzemin Kızını Nasıl Siktim I
İsmim Hakan ve sevişmek benim için yaşantımda çok önemli bir tutar. 3 defa evlendim ve son eşimle gerçekten mutluluğu yakaladım. Daha sonra onunla beraber yaşadıklarımızı ayrı hikayelerde yazacağım. Şimdi anlatmak istediğim yaşadığım bir anım var. Bu kategoridekileri okuduktan sonra çoğunun aslında birer gerçek yaşanmış öyküler olduğunu bilmem beni daha da fazla heyacanlandırıyor. Başımdan geçen olay yaklaşık 25 sene önce gerçekleşti ve şu an 38 yaşındayım. Teyzemin kızına çocukluğumdan beri aşıktım. Sarışın ve renkli gözlü, ipek gibi teni olan cıvıl cıvıl bir kızdı. Bir mimarla ailesi evlendi
On Numara Yengem Var
Ben 18 yaşında bir gencim. benim bir yengem war at gibi at 1.66 boyu war sarışın ela gözlü kalın dudaklı on numara malı olan bir bayandır. neyse boşverelim hikayeme başlim benim yan binada bir at misali bir yengem oturuyor (çok çok uzak akraba)bunlar hergün bize gelir kahwaltı felan yaparız hep biz onlarda onlarda bizdedir. her 31 çektiğimde o aklıma gelir benim ilham kaynağımdır.her ew boş kaldığında onun düşünür resimlerine bakarak 31 çekerim ara sırada gizli numaradan telefonunu ararım sesini duyarım we 31 çekerim. Evde otururken yengem bizi aramış anneme yiğenim bize gelsin demiş evde
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle