Araç & Gereç

Son yorumlar

Çikolata Sürdü
sikmek
-----------------------------------------------------
Anemın Acı Cekısı
annenı bana getır bende memnun edeyım
-----------------------------------------------------
Otobusten Santiyeye
0554 *** ** ** altan ankara mamak sadece ankaradan
-----------------------------------------------------
Özlem Sikişir Muratla
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Komşu Kızı
azgın yangın ateşli bayanlar evli çiftler arayın 0
-----------------------------------------------------
Karimi Siktirmek Istiyorum
ben sikerim gizemlidolunay123æ
-----------------------------------------------------
Annem Para
güvenilir evli vedulbayanlar msj atın tanışalım ya
-----------------------------------------------------
Hem Yeyenim Hem Oğlum
amını sikiyim götüneğüd
-----------------------------------------------------
Eski Özlemim
slm bayanlar ben ahmet 41 yaşındayım benide böy
-----------------------------------------------------
Strapon Arayışı 1
aÇin
-----------------------------------------------------

Etiketler

Tuzla Terevesti Yaragi Buyuktu Zorla Soktu Seks Oku Kopekle Seks Hıkayeyerı Anımasyonlu Porno Uzun Boylu Yengesini Sikiyo Resimli Sikilenlerin Hikayesi Baldız Enişte Ilişkisi En Fazla Gay Travesti Hikayeleri Sitesi Köpegeyalatanporno Eşinisatanlar Bedava Yeni Amı Ama Değdirme Indir Uvey Anesinisiken Tesetürlü Karım Sexhlkayelerl Crossdresser Oluş Hıkayelerı Turbanlihikayeoku Köpekle Sexs Yapan Kız Www.hareketli Porno Video Sarişin Liseli Kiz Sikme Hikayesi Www Vepcamda Karısıni Seyredenler Sex Hikayesi.com Türbanlı Annemi Siktim Hikaye Kardeşim Melikeyi Arkadan Siktim Sex Hikayeleri Koylu Ksrilarin Sikisi Turbamresimler Kucuk Yasta Sikis Hareketliporno Resimlerihikayeleri Halam Gotunu Parmakliyo Evlı Kadınlar Sex Fotosu Sevgilisiyle Sikişirken Annesi Yakalıyor Cebe Esekle Sikisen Kadinlar Pornosu Ve Hikayesi Endir Arkadaşımla Beraber Karımı Zorla Götten Siktik Otobuste Enset Sex Hıkayelerı Teyze Oglunun Karisini Sikiyorum Cıplak Kadın Halasini Skshikayesi Enses Hikayelerkayin Baba Mobil Amini Evcil Köpege Yalatan Sikis Yengesiyleyasanmis Porno Resimli Oruspu Hikayeler Xxx Zoo Evcil Sex Indır Yensinle Sex Hikayeler Onay Vermeden Izlenen Pornolar 13lük Yesim Porno Hikayeleri Kayınçonun Köylü Karısı Sikiş Hikayeleri Cıplak Turk Kucuk Cocuk Resımlerı Sex Hikayeleri Ennes Fortcuhikaye Yenge Hiksxe Eniştemamı Sex Porno Hikâyeleri Am Ve Sik Resimli Sikis Hikaye Oku Gotosuruk Annemi Bağevine Goturup Seks Hikayesi Ablamin Kayini Gotumu Sikti Koydemisafir Olan Adam Geceleyin Sesleri Duyunca Sexs Hikaye Nenetorun Sikis Hikayesi Hamİleseks.haraketlİ.olsun Yenge Porno Resimleri Genis Kalcali Ciplak Kadin Eskişehir üniversitesinde Yaşanmış Porno Anılar Youtube Anne Ogul Sex Amsuyuhikayesi Cepten Bedava Porno Hikaye Oku Dolmuşta Damadımla Sıkıştık Sex Izle Anise Zorla Kendini Oluna Sikdiriyor Teyzesiyle Sikişen Ensest Hikayeler Amresimlisikişhikayeleri Yarrak Am Res çoban Karisinin Seks Hkys Konusikis Hikayesi Turbanli Komsu Karisi Kürt Gelinin Seks Hkys Annesiyle öz Ogluna Pornaögretiyor Hikayesi Travescilerin Hamile Bayanları Sikişi 10 Ilkdefa Sikilen Kizlarin Resimli Borna Ikayleri Gerçek Turbanli Kız Kendini öz Abi Sine Siktiriyor Rustavi 2 De Oynayan Filmler Annemle Komurlukte Kaynına Kendini Zorla Sikdiren Yengeler Seks Hikayeleri Küçük Popolu Kizimi Sıkıyorum Seks Hıkayelerı Kaynana Sex Hi Yenge Seks Hikayeleri Oku Wap Ateşlisikişhikayesi Entes Seks Hikayesi Baldizsekshikyeleri Oglum Ablam Ve Beni Sikti Seks Hikayesi Mamakli Bayanlar Hikaye Anne Porno Karisi Siktirenlerin Sikis Resimleri Travesciler Hamile Bayanları Sikiyor Yaşli Kadin Seks Hkys Ponroturkce Sekshikayeleri Gelin Kaynata Sekx Hikayesi Anisi Entes Icimden Geldi Sikti Sexsoku Anne Hikaye Porno Mamakli Bayanlar Anne Mamakli Hikaye Porno Kopege Yalatan Porno Izle Corumda Esini Siktirenlerin Itirafi Hamile Kadınlar Travescilerle Sikişiyor Travesciyle Hamile Kadının Sikişi Askerarkadasimin Turbanli Karisiyla Sexs Hikayeleri Japon Anne Ogluyla Sikisiyor Filmi Yeni Sikis Hikaye Baldiz Ablasini Siktitenlerin Hikayeleri

PORNO HİKAYE DUYURU ALANI

Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir
Beni Fena Bozdular
Merhaba ben 18 yaşın da bir bayanım bu olay başımdan 1hafta önce geçti:komşumuzun oğlu mehmet vardı.bizim evde onunla beraber muhabbet ediyorduk evde kimse yoktu zaten: sex muhabbeti başladı birden ilerleyen saatlerde onun beni istediği kadar bende onu istemeye başladım ve karşılık verdim önce öpüşmeye başladık beni soymaya başladı.ondan sonra ben bakireydim önden veremezdim o beni domalttı sikini arkama dayadı ben bakireyim dedim tamam dedi.arkamda yavaş yavaş sokmaya başladı birden girdi içime ileri geri yapa yapa boşalttı içine biraz daha seviştikten sonra bir daha domalttı ve b
Edebiyat Öğretmenim Ruhan
|selam.ben 18 yaşındayım.istanbulda bir liseye gidiyorum.size başımdan geçmiş mükemmel bir hikaye anlatıcağım. bundan 2 ay önceydi tam.genç,bekar,dolgun ve seksi bir edebiyat öğretmenim var.. ders edebiyattı ve ben ruhan hocamın eşsiz götü ve göğüslerinden dolayı bu derse büyük katkı gösteriyordum.hocamdan çok etkileniyordum.onun da bana karşı boş olmadığını biliyordum,yani anlamıştım.hep benimle ilgileniyordu... ertesi gün edebiyat yazılımız vardı.ve ruhan hocam benden edebiyat kitabımı kendisine getirmemi istedi.ve tabi doğal olarak bende bu fırsatı kaçırmadım... akşam oldugunda kitabı g
Ankarada Belediye Otobusu
Ankara`da Belediye Otobüsü Önce kendimi tanıtayım... Yaş:28, boy:1. 83 Kilo:80 İkamet:ankara, Bu olay 15 gün önce başıma geldi. sabah ankara`da belediye otobüsü bekliyorum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tıklım tıklım olduğu için bir türlü binemedik. En sonunda 3-5 kişilik daha yolcu alabilecek bir otobüs geldi. Gözünü açık tutan 2 erkek ve 3 kız otobüsün ön kapısına ani bir manevra yaptık. Bu 3 kızdan birisiyle hemen hemen aynı saatlerde otobüse biniyoruz ve haftada en az 3 kez karşılaşıyoruz. 22-23 Yaşlarında bir hatun. kız çok güzel sayılmaz ama vücudu harika
BALDIZ
 Merhabalar bu yaşanılan gerçek bir olaydır.Unutamayacağım bir şey oldu.Ben evli şu anda 29 yaşında biriyim  baldızım benden 5 yaş büyük oda evli olay geçen sene temmuz ayının  sıcak olduğu istanbul un her zamanki nemi havası olan bir günde oluyor.Eşim o gece  annesindeydi bende akşam işten eve geldim hemen üstümü değiştirdim bir şort giydim bir şeyler atıştırdıktan sonra yatak odamda olan bilgisayarımın başına geçtim internette dolaştım aklıma arkadaşımdan aldığın sibel kekillinin porno cd leri geldi onları izlemek istedim tam hazırladım o arada kapı çaldı kapıyı açtım bal
Yarrak Askina
Yarrak Aşkına... Herkese merhabalar;Bu seferki hikayemde Kadikoy`de arkadasimi beklerken beni alan yakisikliyla basimdan gecenleri anlatacagim. Valla kiskanin kizlar muthisti. Neyse, fazla uzatmadan konuya gireyim. Saat gece 11 gibiydi ve ben Kadikoy`de arkadasimi bekliyordum. Onumden gecen arabalardan biri aniden hizini azaltip kenara cekince ben de arkadasim mi geldi acaba diye soyle bir bakiverdim. Ah bakmaz olaydim. O ne yakisiklilik. sabaha kadar siksin, duvardan duvara calsin valla gikim cikmaz dedim icimden. Neyse, basimi cevirdim tekrar oteye. Geri geri geldi, camini act
Selin Ablanin Ayaklari
Selin Ablanın Ayakları Ben ant yasayan bır gencim ve ayak hastasıyım. Karsı komsumuzun kızı cok dehset bır kız sarısın, herkezın arzuladıgı bır kızdır. Ayakları hep bakımlıdır tanga terlıklerıyle ınsanı cıldırtır. Bır gun kapının onunde duran terliklerini kimse gormeden yalmaya basladım cok hosuma gıttı. Neredeyse ikı gunde bır yapar oldum bu yalama isini. Bır gun beni yakaladı ve ne yaptıgımı sordu, bende ona ondan cok hoslandıgımı ve ayaklarını yalamam karsılıgında kolesı olacagımı soyledım ve bu onun hosuna gitti. Bu gun 24 yasındayım we haftada en az bir kez sikerim selin ablayı v
Oooh Bee
Oooh Bee selam ben efsun geçenlerde bir hikaye yazmıştım daha sonra mail adresim benimle çıkmak isteyenlerle dolmuştu. neyse bütün mailleri okudum ve birisi bana fotoğrafını yolladı çok yakışıklıydı ve ona gerçek adresimi verdim geldi beni aradı konuştuk ve beni bara davet etti bende kabul ettim . daha sonra gece saat 12 den 2 ye kadar barda dans ettik . bende içmekten kör kütük sarhoş olmuştum okadar yakışıklıydıki onunla yatmak için neler vermezdim neler. neyseki beni evime götürdü yatağıma yatırdı ve gideceğini söyledi bende onu kolundan çekerek üzerime çektim 1 buçuk saat dudak duda
Kısa Hikaye
Fulyayı Her Zaman Slm ben izimirden mert.Şu an yazdığım hikaye geçen sene ramazan bayramında yasandı.ben kendimden bahsedeyim 1,80 boyunda esmer yakısıklı bir gencim 18 yasındayım ama 21-22 rahat gösteriyormusum .Bayramın ikinci günü otobüsle arkadaslara gidiyordum.Otobüs fazla dolu degildi ben körüklü otobüsün ortasında duruyordum. Otobüs dorakta durdu bir genc kız annesiyle beraber otobüse bindi cok felaket güzeldi ortayı gectikten sonra az ileriye oturdu annesi öne kendisi arkaya.Ben kıza bakarken yanındaki balık etli bayan bir anda ilgimi Çektİ. birden benimkinin hafif hafif uyandı
Annem
, sevgilisi ve benMerhaba ben Ayşegül 20 yaşındayım, esmer tenli dolgun hatlı bi kızım.sevgilim beni druuna adlı çizgi roman kahramamnına benzetir. Anlatmak istediğim hikayem ve in sevgilisi ile ilgili.. babamla ayrı değil ama bi sevgilisi var.ben babamın bundan haberinin olduğunu ama karşı çıkamadığını düşünüyorum.Çünkü çok güzel onu kaybetmek istemiyo.aslında biraz pısırık bi herif babam.ERHAN BİZDEYDİBi öğlen sonras eve geldim.lerin yakat odasından sesler geliyodu.in sesini duydum ama bi erkek seside vardı.babam hiç le bu kadar sesli yapamaz diye düşündüm.hem zaten işteydi bu saatte evde
Sexy Kuzenim Benim Olmuştu
Sexy Kuzenim Benim Olmuştu Meraba arkadaşlar şimdi size geçenlerde yaşadığım bi olayı anlatmak istiyorum ve bu olay kesinlikle dorudur yalanla hiç bir alakası yoktur Ben 19 yasındayım ve samsunda yasıyorum benim birde dayımın kızı var benden 1 yaş küçük çok sexi bir vücudu var vücudu çok hosuma gidiyordu onu izlemeye bayılıyordum her fırsatta kapı deliğinden onu soyunurken banyo yaparken izliyordum vücudunu karpuz gibi götümü amını filan izliyordum.onu her zaman elle taciz ediyordum neresine denk gelirse hep elliyordum bu bundan hoşlanmıyordu dur yapma rahat dur filan diyordu ama yapmamam i
Kilisede
Selam ben 27 yasında bir gencim..gümrükcüyüm..hala size en sonunda itiraf edecegim büyük bi günahım var...bundan 2 sene önce bi kız vardı adı gül...beni cok seviyodu... ve biz arastırmaya bayılırız...en cok kiliseye giderdik...ve her gün büroma gelirdi birlikte sohbetler falan yapardık.cok muhtesem bacakları vardı uzun bot mini etek giyerdi hep ve bebi büyülerdi her zaman .bi keresinde büroda onu öptüm ama kızmadı..ve bi daha yapma dedi...sonra ufak ufak sevisirdik ama üstümüzü cıkarmadan..bi gün yine kiliseye gittik..geziyoduk papaz vardı sohbet ettik biraz..sonra her zaman merak ettiğimiz k
Nadide Ile Güzellikler
Merhaba.Bu anlatacaklarım tamamen benim yaşadığım fakat başkalarıyla paylaşmam konusunda mahsur olduğu için bir yere yollamadığım güzellikler.İş yerimde yanımda sekreter olarak çalışan nadide ile işimiz gereği sürekli olarak mersine giderdik.Her gidişimizde nadide ile açık saçık fıkralar anlatır belden aşağı espriler yapardık.Nadide tesettürlü son derecede kapalı bir kızdı,ama onun bu yapısının altında gizlendiğini telefonlara o ağzını gere gere verdiği alooo sesinden anlamamak imkansız dı.Ama yinede ona bir oruspu muamelesi yapacak değildim. Onu sikmeyi kafama koymuştum ama acalem yoktu.Bi
Normal Basladı
Ben 14 yasında bır erkeyım.Bırgun yenıden burda hıkayeler okuyorum.OKUrken azdım ve yan masada bır bayan geldı.ARADA BENIM BILGISAYARA BAKTIGINI GORDUM.ben sonra daha acık yabancı sıtelere gırdım.ben actıkca ılgısı daha fazla oldu daha sonra onla goz goze geldık ama o ortalama 19 yasındaydy galıba.zayıf tam ıstedıgım gıbıydı.ve benle tanısmak ıstedıgını soyledı ılerde bır cay bahcesınde cay ıctık.sonra ayrıldık beneve gıttım.daha sonra 1 hafta sonra benı aradı.nette bulustuk.benle fantazı yapmamazı soyledı ben bastan olmaz dedım ama sonra kabul ettım.onun evıne gııtık .ben hemen onun am bolges
Sekreterim Dilek 2
Sizlere daha önce sekreterim Dilek ile ilk sikişmemizi yazmıştım. Yeni Sekreterim Dilek başlığıyla yayınlanmıştı. Günlük monoton işlerin arasında fırsat buldukça sikişiyor her seferinde değişik pozisyonlar deniyor hatta yeni pozisyonlar icat ediyorduk. Bir gün yine büroda kimsenin bulunmadığı bir sırada porno dergilere bakarken canım sikişmek istedi ve sekreterim Dileke işaret ettim. Hemen anladı ve kapıyı kilitleyip benim bulunduğum bölüme gelerek kucağıma oturdu. Bir fasıl öpüştükten sonra kucağımdan kalkıp önce pantolonumun fermuarımı açarak taş gibi olmuş sikimi yalamaya ve emmeye başladı.
Delice Becerdiler
42 yaşında, 163 cm boyunda 67 kg dul bir bayanım. Kocamla bundan 10 sene önce bazı parasal problemler yüzünden ayrıldık. Şu anda tek başıma yaşıyorum. Ev hanımıyım. Genç erkeklere olan ilgimde bundan 10 sene önce başladı. Ayrıldıktan sonra mini etek, ince külotlu çorap ve açık ayakkabılar giyip sokağa çıkmaya ve erkeklerin bana hala genç kızlık dönemindeki gibi iç geçirip bakıp bakmadığını tespit etmeye çalışıyordum. Kısa süreli denememden sonra gençlerin bacaklarıma göğüslerime ve gözlerime bakarak beni istermişçesine iç geçirdiklerinin farkına vardım. Bundan sonra bir çok genç sevgilim oldu.
Arkadaşın Evinde
|ARKADAŞIN EVİNDE: KANKAM “O” YU ARADIM; “YARIN MÜSAİT Mİ EVİN?” CEVAP; “EVET” UZATMALI MANİTALARIMDAN “B” Yİ ARADIM; “YARIN MÜSAİT MİSİN?” CEVAP; “EVET” MÜDÜRE SORDUM; “ MÜSAADE EDERSENİZ, YARIN ÖZEL BİR İŞİM VAR” CEVAP; “EVET” BİR PERŞEMBE GÜGÜ; “B” Yİ ALARAK KANKAMA VARDIM. SAAT SABAH 10.00 İDİ. EVE GİRDİĞİMDE KAHVALTI HAZIRDI VE GÜZEL BİR KAHVALTI YAPTIK, ÜZERİNE DE BİRER SIGARA... “B” Yİ YANIMDAYDI, BANA SARILMIŞTI. ARASIRA ÖPÜCÜK ATIYOR, KOLTUK ALTIMI GIDIKLIY
Türbanlı Yengem
|ben izmitte oturuyorum 25 yaşındayım yengem zeliha ise 35 yaşında balık etli 11 yaşında da kızı var yengemi her görüşüm de sikim kazık gibi oluyor eşofman giydihi zaman amını götünü sikmek için yarış ediyorumannem rahatsız olduhu için yengem bize evi temizlemeye gelir ortalıhı süpürür çamaşırları yıkar falan filanbigün eve geldihi zaman bende odam da 31 çekiyordum beni odada gördü ben güldüm ona sonra çıktı odadan sert bi şekilde işim bittik ten sonra ben de çıktı baktım mutfaktaydı benle pek konuşmuyordu berde mevzu amdan sikten olsun diye hemen ne yapıyım masturbasyon yapmadan olmuyor dedi
Büyük Bir Hışımla Boşaldı
Merhaba ben Murat.Ben şu anda İzmir`de oturmaktayım.Anlatacağım olay bundan dört yıl önce geçti başımdan.O zamanlar Batman`ın bir bir köyünde yaşamaktaydım ve 17 yaşındaydım. Ailemiz 6 kişilikti.19 ve 21 yaşınada iki ablam ve iki tane ilkokula giden erkek kardeşim vardı. Ablalarım ve annemle bir aradaydık. Zaten köyümüz ufaktı ve bütün kadınlar çarşaf giyerdi. Ablalarım güzel sayılırdılar tahminen ikiside 1.70 vardı. Vücutlarının hatlarını pek göremezdim sadece zayıf olduklarını söyleyebilirim. Abi birde annemden aldıkları o bembeyaz yüzleri.Annem ise iki ablamdanda biraz daha uzun,42 yaşına v
Neden Olmasın
Banyodan yeni çıkmışsın üsttünde küçüçük bir havlu var sırılsıklamsın yavaş yavaş üstünden sular arkarak odaya giriyorsun ben yatagımın üstünde seni bekliyorum..... odaya girmenle beraber üstündekileri cekip odanın öbür ucuna atıyorum ve dudaklarına yapışıyorum yavaş yaşap ellerimle amına masaj yaparken dudaklarım önce boynuna sonrada gögüslerine iniyor morartırcasına ısırıp emiyorum..... sonra burnumu göbegine sürterek daha aşagılara indiriyorum burnumla biraz bastırdıktan sonra dilimlle masaj yapmaya başlıyorum önce yavaş ve nazik ama gittikce hızlanıyor ve sertleşiyor. siz hiç vajinanınızı
Evli Ve Ikili
Ben bursanın kumla ilçesinde her yaz tatilimi geçiririm bir yaz saçlarımı usturaya vurmuştum ama bu aradadanişanlıydım sabahtan akşama kadar beacvoley oynuyordum almanyadan amcam gelmişti ve rover arabası bendeydi benim oturduğum dasirenin elektriğini kesmişlerdi ve bende kaçak olarak bir günlük bağlamak istedim ve kontrol kalemi istemek için üst kata çıktım kapıyı açan bayandan istedim ve verdi aşğı inerken bana alt kapının anahtarı sizde varmı dedi var dedim ve gittim ertesi gün nişanlımla eve geldik ve bana kıskanç bir şekilde baktığını fark ettim hgeralde anahtare yüzünden deyip hem
Site Haritası
RSS Sex Hikayeleri Porno hikayeler Sex Hikayeler - Sikiş Hikaye porno izle